Tupplur

Efter en enormt ansträngande skoldag (Läs: ironi), där tre timmar blev två, tycker jag nu att jag förtjänar en tupplur. Så det tänkte jag unna mig idag! Däremot ska jag nog äta upp en av mina lunchlådor först (den är i mikron som bäst). Håller på att förgås av hunger då jag åt frukost 05.20 imorse och nu är klockan 12.

Jag steg upp tidigt för att hinna träna innan skolan. Tycker om att göra det för då har jag lugn och ro i kroppen och kan fokusera på vad föreläsaren säger istället för att tänka på att jag borde vara ute och träna just i den stunden. Idag fick jag till och med sällskap så jag är ju i alla fall inte ensam om att vara galen! 2h löpning hann vi med, men bara ca 19 km eftersom vi stod och velade lite nu som då. Vi sprang på en massa små (och blöta) skogsstigar och vi hade inte riktigt 100 koll på var vi var någonstans så vi var ju tvungna att diskutera saken. Man vill ju inte direkt missa de få stackars föreläsningstimmarna vi faktiskt har.
 
Det ska bli skönt att säsongen snart är över för det börjar kännas både här och där att det är dags för vila och lite muskelvård. Bla höften är fortfarande stundvis ond.
 
Ikväll blir det fika med Charlotte =) Ett kärt återseende! Vi har inte setts och knappt hörts på hela sommaren så fikan lär nog ta hela natten om jag känner oss rätt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0