Hem-hemma

Nu är det verkligen länge sedan jag uppdaterat något så jag tänkte passa på medan pappa vallar lite på mina skidor inför morgondagen. Sedan ska vi testa ut vallaboet på skidorna så att jag får lagom mycket fäste imorgon. Jag är alltså hem-hemma nu. Den nya båten tyckte jag om och så var vi 10 minuter tidiga!!

Den senaste veckan har jag varit mycket i skolan och till sist började Pär fråga mig om jag inte har något liv. Nej det har jag inte om jag inte får träna svarade jag då. Okej, jag har väl kanske det men inte just den onsdagen för vi ville ha vårt grupparbete någorlunda klart så att torsdagen inte skulle bli så stressig.

I torsdags var jag och hälsade på Anna Maria och blev bjuden på en delikat middag. Sedan kollade vi på Carolina Klyfts dokumentär och jag fällde nästan en tår. Gripande historia!

Nu ska jag äta frukost och försöka ladda upp inför morgondagen. Lär nog behöva all extra energi jag kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0