Test

Mina skolveckor är väldigt hektiska just nu och ändå gör jag inte ens i närheten av tillräckligt mycket skolarbete. Hade verkligen behövt helgerna till att plugga men då tävlar jag och reser...tur att jag har min tenta lite senare än de andra i alla fall...

Både igår och idag har jag varit och skidat med Emilia efter skolan. Det är sällan man får så bra kvalitetstid som då man kör långsamt bredvid varandra timme efter timme. Och vi har sällan så kul=)

På torsdag har jag tester i labbet. Jag ska se vad som bör förbättras innan säsongen drar igång och vad som hänt under vinterns träning. Jag är nästan lite nervös, det är jag alltid innan test, men samtidigt ska det ändå bli lite kul. Tror jag, sådär nånstans innerst inne. Och eftersom jag och Emilia fått höra att vi lever i symbios så försöker vi leva upp till det och hon ska göra testerna samtiigt som jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0