Tjocka

Idag är det långfredag och brukar "förr i tiden" vara tråkigaste dagen på året. En dag då man inte fick göra något alls. Min dag har inte direkt varit så, jag har knappt hunnit sitta still alls idag. Men det är ju bra för tänk om jag hade fått tråkigt. Jag var på en "kort" skidtur på morgonen. Ute på isen stötte jag på dimma. Jag har aldrig varit med om liknande dimma. Det var som en vägg, otroligt coolt! 
 
Jag lyckades få en bild med både sol och dimma. Cool tycker jag =)
 
Det här är ute i Holmsund, eller typ Knivingen om man ska vara mer exakt.
 
Ute på Umeälven
 

På eftermiddagen kom bästa syster på besök och vi var ute på isen och lekte med Memphis och sen hämtade vi pizza, vilken jag tryckte med sällan skådad aptit. Tyvärr var de tvugna att hasta iväg till båten, men inte var jag sysslolös för det. Jag gick iväg till Emilia för att förbereda morgondagens påskmiddag. Kommer att bli supergott! =) 
 
På Nydalasjön och leker med Memphis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0