Det tar sig

Ikväll har jag och Kican kämpat vidare med mina bokhyllor. Vi fixade dörrarna och äntligen kunde jag packa upp alla mina flyttlådor med glas och flaskorna vars innehåll ska fylla glasen. Det märktes att vi inte direkt är hantverkare för dörrarna hänger nog lite snett. Kastar säkert 2-3mm, vilket stör mig lite... Men vi får väl vara glada att vi har upp dörrar och glas utan att nåt gick i kras. ;)
 
 
Mina stackars enstaka glas står nu i bokhyllan och fler finns att hämta hemma i Vörå ännu. Frågan är bara var alla böcker ska rymas?  
 
 
Var på orienteringsträning ikväll. Det gick helt bra. Löpformen är fortsatt god och orienteringen går fortsatt knackigt, men piggheten jag känner i kroppen väger upp det litegrann. Längtar till lördag då det är 25manna och sista tävlingen för iår. Men det jag längtar mest efter är att få träffa alla orienteringskompisar från Sverige och dessutom få umgås med Kican en hel helg! =) Tävlingen lockar inte egentligen alls, men jag lär väl nog ångra mig väl på plats och hitta glädjen i det. Det brukar jag göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0