En kupp

I helgen var jag på en utbildning i Solvalla och jag bodde i Helsingfors hos Eva-Lina ett par nätter. En tung helg men ändå rätt roligt. På söndagen flög jag upp till Vasa och hann vara hemma i lägenheten i 1,5h. På den tiden hann jag packa upp, äta lunch, diska och packa om. Denna gång blev det en enveckas packning för både några dagar i Umeå och ett skidläger. Tror jag slog nåt slags personligt rekord i att packa snabbt.
 
Jag gjorde en liten kupp där för jag hade inte berättat åt många vad jag skulle göra. Förmodligen eftersom jag visste att någon skulle stoppa mig. Och ja, så här i efterhand kanske det hade varit skönt att vara hemma ett tag...men det är så roligt att resa! Så jag körde Norrbotten runt, med ett stop i Luleå för kusinhäng och övernattning. Allt för att hälsa på Anneli och Bella och alla andra i Umeå ett par dagar.
 
Imorgon bär det av på skidläger upp till Gällivare. Mitt egentliga mål med denna resa. Och allra mest gör jag det här för att jag saknar den här tjejen nåt oerhört!!!
 
 Drar förmodligen ett av mina dåliga skämt precis då bilden knäpptes :P
 
Hade tänkt ta semester nu i viloperioden innan lägren drar igång igen, men jag har nog hunnit jobba lite ändå. Och mer lär det bli innan veckan är slut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0