Kanelbullar

Imorgon är det kanelbullens dag och som den svensk jag blivit tar jag självklart tillfället i akt och firar detta. Så ikväll har jag bakat kanelbullar! Sedan fick jag finbesök av Mats, som skulle hämta Bella från båten. Synd att hon kommer hem då jag åker bort. Eller vem försöker jag lura? Jag är ju borta varje helg så det hade egentligen inte spelat någon roll när hon hade kommit till Finland för jag hade förmodligen ändå inte varit hemma.
 
Mina kanelbullar, riktigt goda var dom också! =)
 
Och så fick jag en inflyttningspresent. Potatis och ballonger. De känner mig så väl de där Strandvalls! ;)
 
I helgen drar jag iväg igen. Närmare bestämt kl 05.30 imorgonbitti. Först till Tammerfors (igen) på svenska skolmästerskapen och sedan ännu längre söderut till Kyrkslätt för Baltic Junior Cup. Kul helg, men ack så tung!
 
Btw, råkade köpa ett par löpskor idag igen....oops!! (Men de var på 50% rea och kostade därför bara 60€, tyckte det var rätt ok)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0