Överraskning

Idag beger jag mig iväg på ett äventyr! När ni får läsa det här är jag redan framme och hälsar på en (förhoppningsvis) glad Bellon. Jag är alltså på väg till mitt saknade Umeå! Jag följer med hennes mamma och syster för att ge henne en riktig överraskning. Hon vet nämligen inte om att jag kommer. Sen ska jag väl passa på att träffa lite annat trevligt folk också. På lördagen är ett orienteringspass inplanerat och detta vore väl kanske inte så speciellt, men nu är det inte en träning för mig utan jag ska släpa ut stackars Helena i skogen. Äntligen får jag min hämnd från sommarens inlinespass!! Som jag har väntat ;)
 
Bella och jag i ett nötskal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0