Onsdag mitt i veckan

Nu har jag en längre tid haft ont i foten till och från. Ett första besök hos läkaren ledde till en remiss hos en fysioterapeut och antiinflammatioriskt. Peroneus tendinit var domen. En 14 dagars kur med antiinflammatoriskt hjälpte föga och fysioterapeuten misstänkte stressfraktur. Jag blev skickad till läkaren igen, som remitterade vidare till magnetröntgen. Fick svar igår, Plantar fasciit eller hälsporre, ska det tydligen vara denna gång. Så nu är det att åka till fysioterapeuten igen och få lite skoinlägg, tejp och massage. 2-4 månader utan att belasta så att det gör ont. Svårt det då det gör mest ont då jag sover....
 
I helgen är det SISU-läger på Norrvalla, Vörå. Det avslutas på söndag och nån timme senare är det dags för avfärd till nästa läger. Då blir det en natt i Helsingfors och sedan en vecka i Bulgarien. Där har jag aldrig varit så det ska bli spännande! Ingen rast och ingen ro här inte!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0