Trött

De senaste dagarna har känts ganska intensiva. Igår till exempel kom jag hem från träning ca 23 på kvällen och imorse gav jag mig iväg kl 7 för en långlänk på skidor. Nu har jag precis kommit hem från pass 2 för dagen och jag var tydligen så slut att jag la på mig byxorna bakfram. Det är ett tecken på att man borde stänga ner för dagen och sova. Imorgon ska jag i alla fall vara lite ledigare för att sedan sitta på möten hela helgen nere i södra Finland. Ingen rast och ingen ro!

Anledningen till mina sena kvällar just nu är att jag börjat med föreningsbesök. Jag åker ut till de föreningar som tagit kontakt med mig och ser på deras träning och pratar litegrann. Viktigt att börja planera för sommaren nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0