Lägerliv

Lägret i Danmark fortsätter. Sova, äta, träna, äta, sova, träna, äta osv. Det är dagsprogrammet. Låter inte så tungt kanske, men ack ni misstar er. I alla fall om man är sliten redan från början. Dock blev småtjejerna här på lägret superimponerade på mina språkkunskaper. Jag pratade med en dansk och de tror nu att jag kan danska, de förstod bara inte att jag pratade svenska ;) Jag låter de leva i tron att jag är superspråkkunnig!
 
 
 
Idag vaknade jag med lite halsont så jag har inte tränat idag heller. Hoppas på en bättre morgondag helt enkelt. Jag satt istället i solen och blåste såpbubblor medan jag väntade vid målet på inkommande löpare. Helt okej dag med andra ord. Imorgon ska vi kika närmare på Danmarks västkust, ska bli intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0