Trött

Åldern börjar nog ta ut sin rätt tror jag. Jag känner mig rätt trött och sliten just nu och tror att jag skulle behöva en vilodag. Dock är det så att alla som känner mig vet att det är full fart framåt hela tiden. Har inte tid att stanna och känna efter. Helgen innehåll 2x 10h skolning + resor till och från Helsingfors. Nu på måndag och tisdag har jag kört 10h jobb båda dagarna och imorgon lär det väl bli över 12h (dock inte helt effektiv tid, men jag skulle vilja se den som orkar vara effektiv 24/7).

Nåja det är bara att bita ihop och ta det lite lugnare nån dag då jag har tid. I värsta fall kanske det blir lite (ofrivillig) vila efter fredagen, men det får tiden utvisa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0