Sömnproblem

Webbsidan kan inte visas. Finns det nåt mer irriterande?? Nåja man kan ju trots allt skriva vad man tänker på i anteckningar och publicera senare också.

Tänkte ju att jag skulle sova ordentligt inatt och fara på morgonlänk. Men det blev ju inte riktigt så. Det blir aldrig som man tänkt sig. Somnade kanske 12. Var vaken var och varannan timme. Vände och vred mig, aldrig var det riktigt bekvämt. Tröstig så in i norden var jag hela natten också. Var uppe och drack två gånger. Det resulterade ju förstås i ett trängande behov av att gå på wc. Men sånt at livet. Jag kan bara hoppas på att nästa natt är bättre och att jag så småningom får vänt dygnet rtt väg igen efter att ha vänt det så att jag går och sova kl 4 IGEN!!! Varför? Tjaa, hade jag ett bra svar skulle jag ge ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0