har ryggen spänd som en fiolsträng :/

Fick idag massage runt skulderbladen. Jag trodde något skulle gå sönder i ryggen! På riktigt, hu kan nåt ta så sjukt? Å då tryckte dom bara lite! Läraren kom och visade hur min partner skulle göra och jag måste säga att antingen är jag väldigt spänd eller så kan lärarna verkligen sina saker och retas lite genom att trycka på alla triggerpunkter de bara hittar. Jag gissar på att jag är spänd...

Sen fick jag lårmassage. Fick inte träna ida heller för då skulle benen kunna gå av ifall jag haft nån spänning som börjar släppa. Kritiskt!

Men jag ids inte chans fastän det känns som om jag skulle behöva träna...vore inte så himla skojj om benen gick av medan man springer.

Förhoppningsvis hjälper all den här massagen mot mina spända muskler och jag blir som en gummiboll^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0