Torsdag

Vaknade upp ca halv 7 imorse. Skulle till skolan men jag ville inte. Snoozade kanske 20 minuter innan jag beslutade mig för att jag inte har något val. Gick till kokvrån och chockades med att det är storm ute. Vilken perfekt morgon alltså! Nåjaa det regnade ju inte i alla fall. Cyklade till skolan för at göra ingenting idag heller. Att vara akut-ansvarig är inte speciellt givande och det ska bli skönt att veckan snart är slut. Bara idag kvar nu...

Fick just veta att jag ska få 45 minuter massage, och jag får själv bestämma var. ^^ Det blir en betydligt bättre start på dagen! Frågan är hur hård massage jag kan ta då jag har tävling på lördag. Ääh, jag vill ha massage, tävlingen skiter jag nog i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0