Och hon har gjort det igen

Ja har nu officiellt gjort bort mej i Tfors. Såg en ny butik imorse påväg till skolan och tänkte att där ska jag handla efter skolan. Sagt och gjort. Glad i hågen knallade hon in i butiken med mp3 på full volym, hon hörde nog att ett larm gick men tänkte att hon är ju ändå påväg IN i butiken det där larmet gäller inte henne. Men ack så fel man kan ha, butiken jag var nöjd över att ha funnit var tydligen något man bara får handla till företag från (typ restauranger och sånt gör sina inköp där). Så hon fick vackert gå ut med svansen mellan benen.

I övrigt har det varit en ganska bra dag. Inget förhör, bara lite teori, och 90 min helkroppsmassage. Det är inte dumt det. Och dessutom gjorde jag en ny bekantskap i skolan:)

Som pricken över i:t idag så ska jag äntligen få min säng:D:D
Hurraa som jag har väntat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0