Dagens låt

Wakey!Wakey! - almost everything


Jag har egentligen inget vettigt att skriva så jag uppdaterar med en låt. Jag har fortfarande ont i halsen, det värker och burtar och buranan hjälper inte nämnvärt. Börjar likna ett vandrande skelett så det är inte till att bli förskräckta då ni ser mig nästa gång. Jag skulle nog kanske äta men det smakar inte, dessutom är det svårt att svälja maten.

Åker förmodligen hem i helgen, men det blir nog ingen massage för min del eftersom jag skall ta det extremt lugnt, får just och just cykla till skolan tydligen. Helst inte det heller. Läkaren poängterade cirka hundrafemtioelva gånger hur viktigt det är att jag följer detta och att jag kan få allvarliga följdsjukdomar till anginan om jag inte tar detta på allvar. Så det är väl bäst att göra som läkarn säger då.

Nu ska jag fortsätta min planlösa surfning på nätet i hopp om att hitt inspiration till att skriva ett av mina tre slutarbeten...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja! Ingen träning eller annan fysisk aktivitet om det inte innebär att skriva på skolarbeten! :)



Kämpa på och krya på dig! Skickar energi från Sverige...

2010-04-20 @ 10:50:27
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej sjukling. Om du mår bättre när du är hemma i helgen, så får du gärna komma och besöka Vasa en stund på lördageftermiddag/kväll. Vi ska va hos mig å ha lite hejdå kalas. Skulle vara trevligt att hinna ses en gång till. Men vi får se hur du kryar på dig, det är ingen panik, men jag vill bara du skall veta att du är hjärtligt välkommen :) Puss och kram!

2010-04-20 @ 11:01:52
URL: http://asagranqvist.blogg.se/
Postat av: sabsa

linda: bara lite cykling till skolan och promenader i det vackra vårvädret ;D men det var ju säkert därför jag mådde pyton på lördagen då jag varit på länk och kom in i bodjon. Jag var tvungen att sitta ner för att inte spy eller svimma.



åsa: mm, vi måst si om pappa tänkt ta bilen ti FinnSpring och OM ja eventuellt far me men annars låter de skoj:)

2010-04-20 @ 15:11:19
URL: http://sabsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0