Feeder - Feeling a moment

En otroligt bra låt, lite sorglig förstås, men bra. One Tree Hill, chockin, e förstås källan till även denna låt.
Lyssnar på denna medan jag svänger ihop en rabarberpaj med krämig fyllning som efterrätt i kvällens middag. Jag vet att det låter som om jag planerar och kockar massor men det är inte riktigt så, men medan jag är hemma så vill jag ta hand om pappa lite extra eftersom kylskåpet alltid är tomt då jag kommer hem från Tampere och när jag frågar vad han äter så svarar han lite undvikande men jag får till sist draget ur honom att han inte äter. Så det är orsaken till att jag alltid lyxar till maten under helgen så att han kanske ska inspireras till att kocka lite själv också. Tja å andra sidan njuter jag av att koka riktigt god mat, speciellt tillsammans med någon bra vän:)(=jag dominerar som en diktator och mina vänner springer benen av sig och utför en massa sysslor...) :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0