Trädgårdsarbete

Nu har vi vår nya grillplats klar. Nu ska vi bara skyffla lite jord runt å vi får gräsmattan sådd runt kanten av grillplatsen också. Idag har jag dessutom gett mig i kast med en av våra djunglar till rabatter och har kanske halva klar. Så nu ska jag snart köpa lite småblommor att lägga i kanten så det blir snyggt och fint. Skulle det inte vara läckert med lite gräslök också?

Ikväll är det EPSU träning i Maxmo så jag ska bege mig dit. Riktigt fina berg så jag rekommenderar terrängen(TROTS ATT DET ÄR EN VAASU KARTA!!!). Imorgon kanske jag ska träna med Pärra, det blir kul med lite sällskap:) Till onsdagen beställde jag massage, kommer att vara skönt efteråt men det kommer att göra ont under en timme :S

Nu är det matdags och sen kanske lite mera arbete.

Diggar den här låten lite:D


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter fint att få en grillplats tills man kommer hem! Bra jobbat. :)

Hört nåt från Tallmo ännu?

2010-07-20 @ 09:06:51
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: sabsa

nej int ha ja de. Men de finns nog att göra hemma också!

2010-07-20 @ 12:20:55
URL: http://sabsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0