En snabb uppdatering

Igår masade jag mig upp redan klockan 10 före 6. Hade ju planerat att kliva upp klockan fem men det orkade jag inte alls med. Men fem över sex var jag ändå ute i bilen och svangde ut på vägarna. Det kllar jag effektivitet. Jag orkade inte ens försöka mig på det där med att följa hastighetsbegränsningar, vägbanan var torr och jag var i princip ensam på vägen. Dessutom får jag en kick av faran som uppstår då man kör med hög fart...

Hämtade lärarna vid flygplatsen, lämnade lite lakrits i bilen för de att knapra på och det hade tydligen uppskattats. Skola 14-20 och sen hem och sova.

Nu funderar jag på huruvida vi ska på tiomila eller ej. Pernilla och jag är nog helt taggade, men får vi tre till? Det är förmodligen fast i vad Åsa vill... Så åsa??

Nu frukost och sen skola 13-20

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är fast i huruvida Åsa får jobb eller inte. Finns det någon reserv om jag inte har möjlighet isf?

2010-03-16 @ 10:05:00
URL: http://asagranqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0