Äventyr

Jag anmälde mig just till en äventyrsresa till Costa Rica, chansen att jag skall bli vald är minimal. Dock kan jag inte låta blir att känna mig lite spänd ifall jag skulle bli vald. Hur coolt skulle inte det vara på en skala?

Min dag då. Har försökt läsa på inträdesförhör men min koncentrationsförmåga är lika med noll. Hade IKEA på hjärnan så jag gjorde ett besök dit istället. Nu sitter jag bara och nördar och kommer att ångra detta när jag på tisdag sitter och skriver ett prov där jag inte har några svar att komma med.

Men nu ska jag äta kvällsmål och sen sova. Tuff dag imorgon, som vanligt på måndagar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow, Costa Rica låter jättehäftigt! Va e de fö resa?

Å vart ha du sökt?

2010-05-30 @ 20:28:55
Postat av: sabsa

De e chiquita som ordnar http://www.chiquita.se/

man åker dit för att blogga om bananodlingar, typ. Men de sku nog vara häftigt :D

2010-05-31 @ 09:09:09
URL: http://sabsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0