Huomiseen

Huomiseen ropar vi till varann och det betyder att ännu en skoldag är till ända, vi är också en dag närmare examination och en dag närmare pensionen. Otroligt fint väder även idag och det ska tydligen hålla i sig hela helgen också:D nicenice! Sånt är glädjande!

Hade svårt att somna i natt och har egentligen bara legat och slumrat lite hela natten. Efersom jag har kvällssol så är det otroligt varmt i lägenheten hela tiden därav sömsvårigheterna. Gladare blir man ju inte precis av att man vaknar med sjuk hals varje morgon heller. Nej snart är det nog tack och hej tonciller. Hmpf!

Imorgon har jag inte så hemskt mycket program så förhoppningsvis får jag läst litegrann då:) Ska till ishallen i Lempäälä och känna lite på hockeymän på eftermiddagen, men det är också allt vad program jag har. Ja och lenkki sen me en vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0