two down and two to go

Har nu så otroligt tråkigt att jag snart klättrar på väggarna. Det börjar till och med bli så illa att jag tagit fram pappren inför slutarbetet som ska vara inlämnat först om en månad. Men visst vore det skönt att ha det inlämnat redan denna vecka. Med två skoldagar kvar denna vecka och två nästa vecka innan periodprovet så borde ju jag ha fullt upp, men alla vet att man har aldrig så stor motivation att göra annat som då man ska läsa på något viktigt.

Jag har i alla fall helgprogrammet spikat, det är provläsning för hela slanten:( Uscha buscha, nu önskar jag att jag inte varit sjuk och att jag inte lämnat i vörå för fästingvaccinet förra veckan. Det är en del att ta igen. Dessutom ska jag ha gjort 82 uppgifter och lämnat in dem på fredag och sammanställt mitt Idrottsmassagesaldo, också det till fredag. Inte får man vara lat här inte.

Nej om jag skulle börja i en ända så kanske jag blir klar någon gång. Och så skulle lägenheten behöva sig en omgång md dammsugaren, hur kan 27 kvadrat bli så smutsigt så fort?


Tar tillbaka det där med att skriva slutarbetet ikväll, har skrivit fyra sidor nu så det får nog räcka. Ett stort tack till sara dock som skickat sitt slutarbete till mig så jag i alla fall har en mall att gå efter:) Då går arbetet mitt betydligt snabbare. Har knåpat ihop dessa sidor på två timmar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0