Hemtenta

Jag sitter här framför datorn, vilket jag gjort nu de senaste två timmarna, och söker inspiration till att skriva hemtentan. Jag har skrivit rubrikerna och läst instruktionerna men längre kommer jag verkligen inte. Hur jag än försöker. Har istället planer på att fotografera lite, är underbart väder ute eller kanske se över vilka grejer jag kunde tänkas vilja ha med till Umeå. Linda kommer ju snart att ta bort allt hon tycker sig behöva och jag har inte tagit dit några pinaler alls. Så om hon flyttar bort innan jag hinner få dit mitt så blir det aningen besvärligt att koka mat... Nej, att gå ut lockar nog mera just nu! Hemtentan väntar nog på mig då jag kommer in igen! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0