Bitter och inåtvänd

Jahapp, så var det dags för FSOs årliga långläger. Det var planerat så att jag skulle vara med men nu blev det ju inte så. Jag tror jag aldrig varit med om att det skulle ha burit emot så mycket att ringa ett samtal och inhibera något inplanerat. Ville verkligen åka på det här lägret. Men om det är något jag lärde mig i februari så är det nog att inte riskera något i onödan. Lunginflammation är väl nog en grej man bör ta på största allvar. Men nog är det bittert...... nästan så att jag börjar bli lite ledsen i ögat över alla sjukdomar snart!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skickar tusen styrkekramar till dig min vän, jag önskar jag kunde göra något! Håller tummarna för att du blir frisk snart, jag saknar dig, Skype snart igen! :) Kram kram kram!

2011-06-26 @ 22:01:23
URL: http://mariapaavola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0