Hemtent och film

Så var träningen över och nu är det dags att sätta igång med plugget. Imorgon kommer jag att ha en ännu värre träningsvärk än igår, körde skivstångsträning för första gången sedan februari. Rena döden för musklerna. Men jag körde lätt för att inte helt förstöra mig första gången.

Skulle vara skönt att ha hemtentan skriven idag så kunde jag ta det riktigt lugnt och kanske snart börj träna två gånger om dagen. Men jag ska nog vila en halvtimme till innan jag börjar skriva på den så jag är pigg och alert.

Btw Shutter Island är en sjuk och hemsk film, men helt klart sevärd. Har nött på den i flera dagar och är inne på min sista halvtimme. Riktigt, riktigt spännande. :) Nu ska jag fortsätta med filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0