Sista dagen

Idag har jag varit något seg. Men vad annat kan man förvänta sig då jag spenderade halva natten med att kolla medaljens pris. SVTs dokumentär-film om svenska elit-friidrottare. Verkligen sevärd! Torde vara sista dagen idag (http://www.svtplay.se/video/205991/medaljens-pris).

Idag är sista dagen jag är hemma i Finland för sommaren. Reser med båten imorgon och fortsätter mitt liv som pizzabåtsflykting. Idag ska jag således hälsa på mommo o moffa och fammo o faffa. Och packa förstås...det som jag är så bra på... Alla andra springer FM-kval idag och det svider nog att inte vara med. Men se medaljens pris och ni förstår att det är klokast att låta bli då man har ont, men ni förstår också hur svårt det är att göra ett sånt beslut.

Nej nu ska jag bege mig så att jag kommer hem nån gång idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0