Uppdatering

Mina inlägg om en blondins bekännelser var så genanta att jag inte vågat skriva här på ett tag. Men sedan dess har jag faktiskt inte gjort så mycket dumt.. Okej, egentliga orsaken är att jag har haft otroligt mycket program den här veckan och inte haft tid att sitta still. Igår var jag på Iksu vid halv 8, kom hem kvart före 4 hann äta ett mellanmål och iväg till skidspåret för att komma hem, äta middag, gå iväg igen för att baka och så kom jag hem kl 22. Det var en alldeles tillräcklig längd på dagen, tycker jag. Idag är det förhoppningsvis sista dagen på vårt grupparbete och då kommer jag att vara ledig ett bra tag/jag kommer att träna som en dåre.

Idag kommer Memphis hit och vi ska leka hela helgen =) Ja, Linda och Daniel kommer förstås också hit fram och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0