Mardröm

Vet inte riktigt vad det är jag är rädd för, men nu har jag drömt mardrömmar i flera nätter. Kanske borde ge upp tv-tittandet? Inatt var det en raket som ställde till det. Och då menar jag inte en såndär gullig nyårsraket utan en krigsraket som spränger bort flera kvarter. Jag kunde förstås inte hålla mig, utan petade lite på den och paniken som uppstod då jag insåg att jag snart kommer att dö och inget kan göra var inte nådig. Vaknade med ett ryck precis innan och efter en stunds förvirring insåg jag att det bara var en dröm.
Då var klockan halv 7 och jag kunde inte somna om, så jag tog tillfället i akt att äta frulle i lugn och ro för att sedan träna. Så himla skönt att ha tränat klart redan innan 9 på morgonen!

Fick veta igår att jag får besök nästa vecka! Kul =) Synd bara att jag åker då besöket precis har kommit, men sånt e livet. Får ju åka hem-hem så det tröstar något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0