Massage

Har nyss masserat. Det märks att jag haft ett uppehåll med det, oj så trött jag är i underarmarna nu efteråt. Kanske blir det ändring på det nu under sommaren...Men konstigt nog blev jag inte supertrött under tiden jag masserade, kanske det beror på att vi pratade en hel del ;) Det brukar bli så då man tänker på annat så slipper man fokusera på trötthet.

Om det är någon som är intresserad av massage så är det bara att ta kontakt, här, på telefon eller mail sabbi_050 (at) hotmail.com
Pris: 20€/h

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är det alltså okej om jag rekommenderar dig till mina adepter om det är nån som behöver massage nu i sommar? :)

Svar: Absolut =) I den mån jag är hemma tar jag nog emot
Sabsa

2012-06-21 @ 20:28:52
URL: http://curroergosum.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0