Hemhem

Det ska bli skönt att få komma hem i helgen. Men först ska en prestentation klaras av och en träning (ja, och så ska jag ju packa också, SUCK). Jag ska inte presentera något dock, jag får äran att springa som modell. Jeii!
 
Jag har nästan känt mig lite stressad den senaste tiden, men efter nästa vecka ska jag inte resa någonstans på LÄNGE (säkert typ 1 månad;D). Först ska vi vara hemma över helgen för att sedan resa vidare till Vuokatti. Vi ska bara ta det lugnt och slappa, träffa kompisar, fammo & faffa och mommo & moffa.
 
Jag ser fram emot vår resa nu, ett läger i Vuokatti där vi själva bestämmer programmet. Vi har inget extra att hålla reda på, inga måsten och inga krav. Jag borde dock konsultera någon om vad jag ska träna, för känner jag mig själv rätt kommer jag träna 3 gånger om dagen om det är jag som bestämmer. Det är ju inte riktigt det som är meningen med detta läger. Jag ska liksom bara komma igång med träning igen efter två veckors "vila".
 

Sommar vs. vinter.
 
 
 Som taget från ett vykort, rena rama idyllen
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Några stolpar till numera och ljus!

2012-10-19 @ 11:22:25
Postat av: Linda

Fina bilder. Hälsa alla.

2012-10-19 @ 21:16:51
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0