Krympling

Som min gästbloggare Emilia skrev är vi nu hemma från lägret i Vuokatti. Vi hade ett riktigt bra läger! Det är sällan jag varit så avslappnad och pigg efter ett läger och det var en helt annan upplevelse än tex. vårlägren vi brukar vara på då man ska träna orientering till döds. Omväxling förnöjer =)

Som ingen förmodligen missat var inte allt med lägret helt lyckat. Jag sprang en långlänk på söndagen och efter typ 1h halkade jag på en isfläck och föll. Jag landade på höft, knä och armbåge. Jag känner mig lite som en åldring då jag ska sätta mig, stiga upp eller över huvudtaget jobba med musklerna runt höften. Det går väl över småningom och tills dess får de jag umgås med vackert stå ut med att jag klagar lite smått (läs: oavbrutet) på att jag har ont.

I skolan har vi inget mer än frågestund denna vecka, eller ja förstås tentan på fredagen då. Idag och igår hade vi redovisningar, jag tror att båda gick bra. I alla fall dagens redovisning är jag nöjd med =) Vi har gjort ett arbete om hur massage påverkar träningsvärk. Riktigt intressant att leta fram artiklar, läsa igenom dem och dra en slutsats av vad man läst! Speciellt då jag har så bra grupp som jag haft denna gång!
 
Nu hoppas jag bara att tentan ska gå bra så kan jag slappna av i helgen och börja fokusera på träningen. En ny träningssäsong har dragit igång och jag hoppas att den ska bli ännu bättre än den förra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0