Tallinn

Nu är vi på väg hem från Lettland och det är ganska skönt på ett sätt, men lite tråkigt på andra. Säsongen är slut och därmed kommer det att dröja innan man ser alla igen. Det har varit en rolig resa och vi har ett bra gäng med oss. Prestationerna har varit okej, en del har det gått bättre för än andra, men nu är det ju inte alltid vad man presterar som är viktigt. En sån här resa är minst lika viktig för att skapa sammanhållning och lära känna varandra!

Jag kommer att sova som en kung i natt. Dels har jag varit ute hela helgen och dels har det blivit fyra korta nätter i följd och sedan har jag ju en kungligt stor säng:
 
Jag bor ensam i ett dubbelrum och njuter av en stunds tystnad och ensamhet efter denna intensiva helg. Det ska bli skönt att komma hem och ladda inför nya resor. Fyra dagar hinner jag vara i Umeå innan det bär av igen. Oktober blir kanske väl intensivt menmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0