Förbjudet

Så var intervallerna för dagen gjorda. Var riktigt trött efter passet. Imorgon får jag vila. (Jag ska alltså spela laserdome hela kvällen och springa mer än under ett intervallpass, men de e ju bara lek så det räknas inte riktigt.) Efter duschen idag hade jag dock piggnat till så pass mycket att jag inte ville vila imorgon utan åtminstone ta en kort morgonrunda, men vi får se. Det är lite förbjudet, men bara lite! Jag ska inte träna på fredagar egentligen och har så inte gjort på drygt ett halvt år.

Men nu blir det först middag och sedan kladdkakshäng med några tjejer =) Borde nog kanske plugga lite också, men kollade snabbt igenom våra biomekanikuppgifter igår och hade räknat ut alla uppgifter samtidigt som jag läste igenom pappret så jag tror inte jag behöver lägga ner alldeles mycket energi på det i alla fall. Men nog hittar man väl alltid något man borde läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0