Åbo

Helgens Åbo-vistelse var en liten besvikelse, ingenting gick riktigt som tänkt och det är synd. Dessutom var jag inte riktigt inspirerad att vara där då jag inte visste hur läget var hemma. Det var inte så illa som befarat och nu gäller det bara att se uppåt och framåt och vi får tänka ut andra sätt att komma fram. Jag och några till har börjat jobba på lite idéer som förhoppningsvis får ett riktigt lyckat slutresultat. Jag ser riktigt fram emot att komma igång med det arbetet, men innan dess en hel massa annat jobb som ska göras och den nya iden får bli ett fritidsprojekt.
 
Förra veckan låg jag heldäckad av en förkylning. En förkylning av det mer mystiska slaget. Först feber och jätteont i ena sidan av halsen, sedan otroligt svullen på den sidan. Nån dag senare otroligt ont på båda sidor och det utvecklades till en ordentlig svullnad i hela halsen. Sen pang bom bara på två dagar helt frisk som en nötkärna. Märkligt. 
 
Denna vecka inte mycket jobb utan jag försöker ta igen mina övertidstimmar och siktar mot helgen istället. Jag vet att jag är lite som grinchen men jag hoppas på att vädret håller i sig, dvs plusgrader och ingen snö eftersom vi kör träningsdag på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0