I Söderhamn

Efter ett bedrövligt 25manna tog jag tåget in till Stockholms C och gick runt för att leta reda på var man kan köpa biljett. Hittade skyltar som jag följde och kom fram till en biljettlucka där de bara sålde biljetter till Arlanda express. Jaha, det var ju kul....fick knalla med full pckning tillbaka genom HELA Stockholms C och det är ju inte en kort bit. Till sist hittade jag automater där jag kunde inhandla mina resedokument och fick gå genom hela centralstationen igen för att komma till rätt spår.

25manna var bedrövligt eftersom jag inte längre har någon kondis. Den fart jag normalt kan jogga var mig nu övermäktig och det är ju inte så roligt. Som tur är så finns nog grunden där nånstans så det är bara att träna på så kommer jag nog i form snart.

Nu är jag i Söderhamn och hälsar på syster med man. Denna vecka ska jag fokusera på plugg eftersom de inte har så mycket skola i Vörå nu med höstlov osv. Snart nog kommer jag ändå att dra igång för fullt med resor hit och dit. En massa träningar ska jag också börja dra bara viloperioden tar slut och jag får veta vilka grupper jag får till nästa år,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0