Score!

Jag befinner mig just nu i Umeå. Jag tar några dagars paus i mitt jobb då och då för att studera lite sådär på sidan om. Jag hade väl kanske inte egentligen behövt ta paus men då det känns som om jag får mer gjort om jag inte är hemma så är detta min strategi.

Det är kanske inte så många som vet om det men jag har inte alla kurser avklarade i min programexamen och har därför inte kunnat ta ut papprena än. Jag jobbar nu hårt med att rätta till detta. Då jag började i augusti hade jag 30hp kvar, från och med idag har jag "bara" 15 hp kvar och 7,5 av dessa håller jag som bäst på att plocka in då jag fördjupar mig lite i marknadsföringens värld. Efter jul ska jag fördjupa mig inom kemi och metabolism. Jag har lite grunder så det borde inte vara omöjligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0