Söndag

Längesedan jag uppdaterat nåt nu igen. Jag har haft ganska mycket på gång, så mycket att jag till och med börjat känna av lite symtom på stress. Men nu är det lite lugnare. Jag tänkte att det skulle gå bra att jobba heltid och studera på 100% + läsa en italienskakurs samtidigt som jag än var i Jyväskylä, än i Sverige för att sedan flyga till Helsingfors och däremellan ordna en skärmträff. FYI det funkar inte. Nu åker jag några dagar till Sverige för att fokusera på mina studier några dagar innan jag fortsätter med resten. Kommit fram till att det är bäst att åka iväg och studera så kan jag inte ens i misstag jobba. Men nu har jag mina 100% studier avklarade så jag har gått ner på 50% fram till november.

Jag börjar känna att kroppen småningom återhämtat sig och att jag kanske kan börja träna igen. Efter natt-DM hade jag inte alls ont i foten, vilket jag fått efter alla andra tävlingar hittills. Men en månad totalvila gjorde sitt till en nästan frisk fot så nu är den förhoppningsvis snart i fullgott skick igen. Säsong 2015 here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0