Kom igen nu! Lite effektivitet tack!

Ida ha jag int egentligen gjort nå, vari i skolan. Där va nu allt som vanligt. Tala me Eva sen då ja kom hem, fick äntligen de städat litegrann då så jag borde ringa henne oftare:) Imorgon är det en par timmar i skolan som gäller och sen att ta tåget ti Hesa å hälsa på Kican å Eva! Vitsi de ska bli skönt! Ja ha int sett Eva på snart två månader och kican på typ en månad. Vart har tiden tagit vägen? Den går så långsamt men ändå hinner jag knappt med något som jag borde. Hmm...borde verkligen se till att effektivera mig lite!

Borde till exempel ha börjat med utvärderingar av andra massörer för länge sedan, men inte ens det har jag fått gjort. Fast jag har pauser mellan kunderna så orkar jag helt enkelt inte aktivera mig då och efter praktikdagens slut känns det lite konstigt att lämna kvar i skolan. Nej skärpning! Nästa vecka ska jag börja å jag får det färdigt!

Fick annars just veta att om jag masserar skit mycket nu och ibland kanske tar dubbla skift och så så är det möjligt att sluta skolan typ redan i april! Skulle vara häftigt. Gäller att inte vara alltför mycket på läger och dylikt dock. Men det kommer jag ju att vara eftersom jag gillar att resa:) Ska ju bara ha ihopskrapat till 300 massagetimmar, jag menar hur svårt kan det vara på en skala??;) Och sen dessutom 200 UH timmar, med mina projekt eller i ishallen. Nån till som vill anmäla sig som projektperson så jag får det överstökat nån gång. För i den takten jag masserat E å J så blir jag inte färdig förrän 2011:P Nåjaa, måste ta extra skift i isahallen bara! Inget värre än så,.,

Men nu ska ja gå å sova så jag orkar upp imorgon så att jag kommer mig till Hesa överhuvudtaget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0