Länkki

Ha vari på dagens träningspass nu. Åkte till Vasa imorse, närmare bestämt till Ursaken och Åsa och jag sprang en långlänk. En långlänk har sällan känts så tung att springa som idag. Vet inte riktit vad som felar. Laddade ju trots allt upp med glass och glögg igår. Dagens bästa var no trots allt att få gå i bastun efteråt. Åsa och jag skulle ju simma lite också, men det var så kallt att vi skippade den tanken ganska fort:P Haha, nej vi är inte bekväma av oss :P

E nu hemma för att få lite mat i mig och packa det sista inför lapplandsresan imorgon och sen bär det iväg till stan igen. Ska vara chaffis åt pappa, som ska på klassträff. Det är hela 30 år sedan han gick ut gymnasiet. Jösses han e nog ganska gammal trots allt. Ganska skojj är ju att han jubilerade samma år som jag fick min egen mössa.

Så jag kommer att tillbringa större delen av kvällen i Vasa. Förhoppningsvis i ursaken. Eller kanske på O'Malleys på en Irish Coffee. Gottgott

Tänkte iaf ta med mig singstar ifall vi kommer på vi vill sjunga. Och så har ju åsa Alias och Twister. Så hon å jag å Caala och Harry kommer säkert att få kvällen att gå. :)

Nej nu ska jag nog börja pyssla med en till julkalender!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0