Måndag

Har blivit riktigt uslig på att uppdatera. Men jag får lov att göra det så här i efter hand istället:) Igår(måndag) då alltså så var jag UH akuutti, vilket betyder att jag mellan 08.00 och 14.00 skall vara tillgänglig ifall något lag behöver massage akut och då ska jag vara beeredd på att ta mig dit. Nåjaa tänkte jag. Blir en skön dag i sängen med Gossip Girl och OTH då.

Steg upp kl 07.00 och for på morgonlänk 30 min:) nöjd alltså!! Sen åt jag morgonmål, såg lite tv-serier. Fick meddelande kl 09.00 att de vill ha massör till kl 12.00 i Hakametsän jäähalli. Mm, men det var ju inte så pjåkigt jag hade ju ändå ganska tråkigt. For dit, satt 90 min där och såg lite på träningen. Såg på tv i omklädningsrummet medan en massa män gick spritt nakna runtomkring mig (trevligt alltså! jag som inte brukar vara pryd men ANVÄND HANDDUK!!!). Sen var det trots allt ingen som ville ha massage. Jahapp, via Prisma hem laga mat. Se på Gossip Girl medan jag åt och sen iväg ut på länk igen. Denna gång var målet 2 timmar.

Det började skymma så jag tog med mig en liten pannlampa för säkerhets skull ifall jag ville på några mindre stigar. Sen kom jag på den fina iden att ta med en bok också ifall jag fick tråkigt. Sagt och gjort, jag sprang och läste Cajsa Ingemarsson hela 40 sidor under min länk. Ack vad folk måste ha trott jag var tokig:P

Kom hem och nästan direkt å sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0