Så oerhört irriterande

Jag har ju redan bekänt att jag börjat se på Gossip Girl. Det är faktiskt en helt bra serie. Speciellt med tanke på alla snygga män som figurerar i den ;D Nåjaa, ja är nu på säsong 3 och är oerhört upprörd över att de slutat spela in serien. Varför sluter de mitt i en säsong? Jösses, det kan man ju inte göra. Är det att vänta på en fortsättning nu då eller? Ska det bara sluta mitt i, det är ju inte rättvist mot tittarna. Hur ska man då veta hur det går?

Nej jag blev så upprörd att jag skulle behöva bojkotta Gossip Girl och börja med en ny tv serie på direkten. Inte ens idas se de sista avsnitten. Men självbehärskningen är inte bättre än att jag nog vill se i alla fall. Men nästa gång jag börjar med en tv serie så ska jag minsann se till att välja en med ett slut också. Typ Friends eller Sex and the City.

Såja nu känns det lite bättre när man fått skriva ut aggressionerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0