Tisdag

Idag blev det en betydligt jobbigare dag. Började med praktik 6 timmar + teori 1 timme. Fast å andra sidan fick jag 45 min ryggmassage ^^ Min rygg börjar nog snart vara helt uppmjukad. Nu börjar det nog vara benens tur att f sig en omgång. För nog känns det lite i benen av 3 timmar löpning igår även om det borde vara en "piece of cake" menmen, så går det när man varit allt för lat och allt för nere för att orka bry sig om träning.

Efter skolan 14.50, var det att susa hem, slänga i sig en smörgås och lite te, packa en väska med träningskläder och sen susa iväg för allt vad man var värd mot ishallen, var där 15.20. (och cykelvägen är det typ 20 min så det blev nog bara in-och-ut-igen i lägenheten).

Var i ishallen och masserade 2timmar. Sen via Halppis för att köpa lotter till femmanavslutningen. Synd att de bara hade 4 ark, nu måste jag ju via Vörå-halppis också. Sen iväg till Simhallen och träna. Hade tänkt fara på länk också men när jag väl var där så smakade det inte riktigt längre så jag simmade bara 1 h och 2 km istället.

Känner mig lat idag. Hade tänkt fara på morgonlänk men när klockan ringde 05.20 så var det inte aktuellt med att stiga upp tyckte min kropp iaf så jag sov en timme till och då var det inte längre tid för länk så.. dit for det! Nå det går att reparera imorgon. Väckning 05.30 länk mellan 06.00 och 07.00. Denna gång måste jag bara orka för efter skolan har jag inte tid. Då ska jag till ishallen igen!!! De e fullt upp nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0