TråkSöndag

Ska nog aldrig mer lämna i Tfors över en helg, de e ju jättetråkit att vara ensam. Önska söndagen skulle ta slut nu, men å andra sidan vill jag nog inte ha måndag heller. Tänkte ju också hålla mig från att skriva i alla fall en halv dag, men nej si inte ens de lyckades jag med... Men har man inget å göra så kan man lika bra uggla framför datorn (trots att disken kallar på mig, men det lockar inte riktit heller)

Ida har jag suttit och läst bloggar, suttit och väntat att oth s6e24 ska komma ner men se nej det gör den ju inte!!! Och allmänt surfat runt litet. Och ja jag har ju gjort etutehtävä 3 också:) Något jag är ytterst stolt över. Har lämnat in alla uppgifter i tid hittills! Har nog aldrig hänt förut, tror jag.

Har kollat in skruttisochjag bloggen och blir så bebissjuk när ja ser bilderna på den söta ungen! Helt otroligt hur nån kan va sådär gullig.

Men nu e de sovdags här i huset och tidig väckning och skola i 7h å 15 min imorgon. Tungt!

Godernatt.

P.s. Nu ska jag förgylla eventuella läsares dag med en video jag sett otaliga gånger denna tråkiga dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0