Ja må hon leva

ett år äldre, igen. Hallå blev jag inte just 20? Från och med nu är det väl till att säga att man är 20+ så känner man sig inte helt ålderdomlig. Jag ska förmodligen låtsas vara någon sorts förebild åt småttingarna här på lägret, ändå är det nog jag som är barnsligast och leker mest av alla:D

Och erfara har jag fått att de små lär sig snabbt, ibland alldeles för snabbt, alla små elakheter jag å lillis å eva har för oss:D Nåja, desto roligare om de ger tillbaka lite också!

Nu ska jag fira födelsedagen med en tupplur
Tack och godnatt

Kommentarer
Postat av: lillebror

Grattis, de här ska firas andra veckan i juli månad!

Ha en underbar födelsedag!

2010-04-02 @ 12:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0