Flyttdags

Mycket har hänt som jag inte skrivit om. Jag var inte motiverad att göra egentligen nåt så därav blev det en bloggpaus. Imorgon bitti bär det iväg med "Rabbes båtin" som vi så fint kallar det i Vörå. Vi kör alltså RG line Vasa-Umeå. Pappa kommer och hjälper mig flytta. Det är mycket som ska med och då är jag lite osäker på viss info i brevet och vad dom egentligen menar med tex Rucksack. Är detta månne en vanlig ryggsäck eller menar dom att vi ska bära på en stor rinkka en hel dag?! Det löser väl sig med tiden. Något outdoor cooking-kit äger jag inte och det får därmed lösas på annat sätt.

Hoppas verkligen inte vi ska ut på hajk nån längre tid så här sent på året.

Mitt nästa problem med packningen är nog om jag ska ta med mig skidorna redan eller om jag ska släpa dom för hand på båten i nåt senare skede?!

Detta är ju nog funderingar som är ganska världsliga när det gäller en flytt. Det är sånt som nog på ett eller annat sätt ordnar sig. Värre är det nog att få med sig alla kläder och annat man vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0