Vi vann!

Jeii, umeälvsloppet är avklarat och vi gjorde det bra, så bra att vi till och meed gick och vann. De e nästan så det var värt att stå ute i regn mellan 10 och 15 för det. Nästan. Priset var ett 1000kr presentkort till en restaurang så vi ska ut och fira nån kväll. Efter SM sa dom så det blir väl strax innan FM för mig det då men så kan det gå.

Det kändes tungt som attan att springa hade lite hårdare km tid än på West Coast Race men det är också att förvänta eftersom jag hade 1/3 av den banlängden idag. Var inte så hemskt taggad på att springa men när jag insåg att jag hade nedförsbacke hela vägen så gick humöret upp en aning.

Sprang samma sträcka som Helena Jansson(!) tacka vet jag att vi inte for ut samtidigt för det hade varit oerhört knäckande. Hon känner tydligen småkusin Camilla rätt väl så vi pratade en stund efter loppet.

Nu borde jag ge mig iväg och träffa Tove, men ärligt så lockar det inte att ge sig ut i regnet igen. Vill bara krypa ner i soffan under filten. Men Sahara Hotnights börjar kl 17 så det ska jag väl iaf hinna till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0