Snälla jultomten!

Snart e de jul(och jag har inte ens bemödat mig med att öppna luckorna i julkalendern än) och vad-som-finns-på-min-önskelista-frågorna har börjat hagla över mig. Jag önskar mig egentligen bara två saker, som ja så där på rak arm kan komma på och det är stickasockar och ett par skidglasögon.
Skidglasögonen bara för att jag vill rädda min syn från allvarligare skador då jag på våren tillbringar timme efter timme i skidspåret då solen skiner. Erfarenheterna säger mig att rosa nog är en fin färg men när allt skimrar i rosa för att man blivit bländad av solen som speglats i snön mår ögonen nog inte helt bra!

Så snälla tomten!!! Ett pa sådana vill jag ha:

http://shop.textalk.se/se/article.php?id=12989&art=2579730

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0