Äntligen helg

Denna vecka har varit stressig, det har varit i och ur hela tiden. Dessutom hade vi skola på fredagen, suck. Nåja nu är helgen här och Eva har kommit från storstan för att hälsa på mig:) Kul omväxling att lämna kvar här och inte åka med tågen som alltid är försenade eller har termostaten i vagnarna på helt fel grader så att det alltid är antingen för varmt eller för kallt.

Igår kokade vi mat, såg film, åt ost och såg på skidning. Idag klev vi upp sent och åt morgonmål. Nu har vi fortsatt dagen med tv-serier:D Det var alldeles för längesen vi såg OC tillsammans. Ja och så har vi varit ut på länk i -22 och halvstorm. I och för sig bara en halvtimme men det är ju alltid något.

Ikväll ska vi väl äta gott, dricka gott(läs: mjölk) och se OS hela kvällen och natten lång.

BTW så kom mina akupunkturnålar igår:D:D Jag testade ju direkt! Lade in tre nålar i höger hand och den sitter nog fortfarande kvar! Eva vågade inte riktigt, hon är lite tveksam över mina kunskaper. Det är nog helt rätt att ställa sig lite tvekande eftersom jag bara har lärt mig tre olika ställen ännu. Men jag skall införskaffa litteratur om akupunktur och så ska jag lära mig lite till. Inte för att praktisera sådär yrkesmässigt, då ska jag nog ha bättre utbildning. Utan för att praktisera på mig själv och de vänner och bekanta som vill prova.

Nu i duschen och så ska vi se allt vad hyss jag och Eva hittar på^^


Detta var klädseln även denna kalla dag, precis som de många nadra denna vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0