Glömsk eller ren snålhet?

Idag var jag till HVC igen! Typ tredje gången på en månad. Jag har blivit otroligt klen och sjuk mitt i allt. Ingenting gör att jag känner mig pigg och glad så som jag brukar. Jag orkar inte lika mycket som jag brukar. Ändå påstår läkarn att jag inte skulle ha något fel. Jag är nog frisk. Hmm. Nå jag fick ju ge bort lite mer blod så förhoppningsvis kommer dom på något då. För jag börjar verkligen tröttna på detta.

Pappa skjutsade mig till tåget sen. Jag satt i lugn och ro och läste en bok och hade musik i öronen på full volym som vanligt. Mitt i allt var vi i Seinäjoki, UTAN ATT JAG BETALAT. Hoppasn!!(A) Nåja jag sprang in till tågstationen i Sjoki och köpte en biljett till Tammerfors medan Andreas, som jag träffade där på tågstationen vaktade mina väskor. Jag sparade en par euro och var glad och nöjd^^  Då kan man ju fråga sig om detta var glömska på riktigt eller helt enkelt ren snålhet som gjorde att jag inte hörde konduktören i Tervajoki?!

Nu är jag i skolan och har 4h 15min massage framför mig innan jag kan åka hem och sova. Otroligt trött idag, IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0